Sestřelení letadla Boeing 777 – Vzdušný prostor Ukrajiny v rukou NATO

Letoun MH-17
Letoun MH-17
Zdroj: www.ac24.cz

Do 17. července to byl jen lokální konflikt mezi Kyjevem a pro-ruskými separatisty na východě Ukrajiny, jenže pak přišlo sestřelení letounu Malajských aerolinií, a tento konflikt se změnil na konflikt mezinárodní. Protože a poněvadž, došlo k sestřelení letounu třetí země a k úmrtí mnoha lidí, z mnoha zemí.  Ukrajinský, vzdušný prostor už není bezpečný a Kyjev nemá jeho bezpečnost, jak zajistit. Tak k tomuto výsledku nejspíše dospěje i Mezinárodní společenství a Ukrajině tak nezbude nic jiného než o zabezpečení vzdušného prostoru, požádat OSN. Důvod proč Ukrajina není schopná vzdušný prostor dostatečně zabezpečit je její nynější stav výzbroje, která neobsahuje ani protiletadlové mobilní komplexi , které jsou rozmístěny na východě Ukrajiny a které byly ukradeny ukrajinskými vojáky. Dokonce podle některých informací je část těchto komplexů v držení ruských ozbrojenců. Důvod zásahu NATO je tedy nutný.

Co bude ale následovat?

Musí nám být naprosto jasné, že Kyjev, který je ovládán americkou vládou a kráčí spolu s Američany se nikdy k sestřelení letadla nepřizná, proto se dá tedy očekávat, že západní země spolu s Kyjevem, vinu na sestřeleném stroji odmítnou. Taktéž učiní i pro-ruští separatisté, spolu s Ruskem. Jenže ani toto mlčení, nezabrání tomu, aby Kyjev požádal NATO o zabezpečení vzdušného prostu. Tím pádem letadla a jednotky NATO, dostanou úkol chránit ukrajinský vzdušný prostor, před mezinárodním terorismem. Zvláštní, nebo spíše chytře vymyšlené je, že po celou dobu lokálního konfliktu, mezi Kyjevem a východem země, Ukrajina nemohla požádat o vojenskou pomoc NATO. Nyní se ale se sestřelením cizího letadla, vše mění. Rázem je z toho mezinárodní terorismus. Který pro NATO znamená zelenou, že muže vstoupit na území třetí země, bez toho aniž by dotyčná země byla členem NATO. NATO konkrétně tvrdí, že jakmile jde o boj proti mezinárodnímu terorismu, tak je ochotno poskytnout vojáky do jiných zemí.

A teď česky a srozumitelně

Celá tato akce, je vedena Američany, protože jak je již déle známo, tak americký dolar upadá a odstupuje od něj stále více zemí. Američani to zoufale potřebují, vyprovokovat válku, na to, aby se tato měna udržela. Jenže koho vyprovokovat? Události posledního půl roka nám značně napovídají. Vládní puč na Ukrajině a sestřelení malajského letounu. To nebude náhoda. To jsou události, které byly, konkrétně vládní puč na Ukrajině, byl naplánován vládou USA, za účelem dostat jednotky NATO co možná nejblíže k ruským hranicím. Jenže to se úplně nepovedlo, chtělo to nějakou třešničku na dortu. “Ještě štěstí, že Američany zachránilo letadlo, které nad Ukrajinou prolétalo“. Samozřejmě že tohle je ironie. Američané tedy dostali druhou šanci jak dostat na Ukrajinu jednotky NATO a zároveň tak vyprovokovat Rusko k válce. Tak tedy sestřelili toto Malajské letadlo, které bylo jen kousíček od Ruských hranic (cca 80 km), „škoda, že tam nedopadlo, “ řekli si Američané spolu s pučistickou vládou v Kyjevě. Pokud by letadlo skutečně dopadlo na ruské území a Ukrajinci by sestřelení popřeli, pro Rusko by to byl víceméně „konec“. To se zaplať pán bůh, nestalo.

Jenže teď bude Ukrajinský vzdušný prostor, hlídat vojenský spolek, který je pod Americkým velením. A to znamená jen jedno jediné, opět se bude snažit vyprovokovat. A to třeba sestřelením ruského letadla, které ani nemusí letět v chráněném, Ukrajinském, vzdušném prostoru. Otázka tedy zní: Jak na tento vojenský akt, zareaguje Rusko? Vyšle snad stíhačky, které totéž udělají s letadly NATO? Nebo začnou bombardovat, samotné pozice NATO na Ukrajině? Jedno je jisté: Toto ameriské škádlení, může vyvrcholit válečným konfliktem v Evropě.

Zatracené číslo 7

Je to náhoda, nebo si lidé, kteří nejspíše tuto tragedii naplánovali, vybrali schválně? Dávejte pozor: Dne 17.7.2014 se zřítil letoun MH-17 17 hodin. A když sečtete čísla roku, opět vám vyjde číslo sedm. Může to snad být předzvěst toho, kolik letadel, celkem bude sestřeleno?

Odchýlení letounu z kurzu

Odchylka letu MH-17
Odchylka letu MH-17
Zdroj: www.freeglobe.cz

Jak už bylo na Blomateli psáno. Letadlo s číslem MH-17 letělo takřka normálně, až u ukrajinský hranic se začalo stáčet směrem na Doněck. Podobný případ se stal v březnu tohoto roku, stejné letecké společnosti, dokonce i stejnému tipu letadla, Boeing 777, letu MH-370. Kdy došlo k pozměnění letecké dráhy. Je tedy možné, že samotný, řídící systém v letadle má nějakou programovací chybu. Jedná se konkrétně o systém Fly-buy-Wire. Který pokud by měl nějakou chybu, tak by potenciálnímu útočníkovy, umožnil pozměnit trasu letu.  Je tu ale ještě jedna možnost, jak oklamat piloty a změnit směr letu. A to v podobě – překalibrování navigačního, softwaru v letadle (GPS).

Pokud se tak stalo, tak to znamená, že let MH-17 byl nad oblast, kde se bojuje, naveden úmyslně. Jenže kdo to mohl udělat? Je naprosto, nesmyslné, aby to zorganizovala sama ukrajinská, teď už proamerická vláda, nebo povstalci. Museli zde zasáhnout i americké zpravodajské služby. Pokud se tak skutečně stalo tak můžeme tyto služby podezřívat z únosu letadla MH-370.

Překalibrování GPS

Už několikrát ve zprávách zaznělo, že v závěsu letu MH-17, byly vojenské stíhací letouny, nebo že se v dosahu letadla, nacházelo i jiné, další letadlo. Jestliže je toto tvrzení pravdivé, tak tím spíš se potvrzuje elektronický útok na letoun MH-17, konkrétně na jeho navigační přístroje. Vysvětlíme si celou metodu. Napřed ale vsuvka: Studenti z Texasu, dokázali ovládnout, loď za 80 milionů dolarů.  Pokud toto dokážou studenti z Texasu, kteří mají mezený rozpočet, tak co teprve musí dokázat americké tajné služby, které mají rozpočet neomezený?

No nic, přejděme rovnou k tématu. Celý útok, tkví ve zranitelnosti GPS systému. Tento systém totiž nemá zabezpečenou identitu vysílače (podobně, ale záměrně je tomu třeba u GSM sítě, ta slouží jako odposlouchávací prostředek pro vládní zájmy, kdy se vláda, napojí na BTS věže pomocí nich, odposlouchává, sledované osoby, jež často mění mobily a čísla). Jestliže je takto jednoduše napadnutelná GPS síť, pak stačí, aby ve vzduchu, v dostatečné vzdálenosti a také při zachování silného signálu, letělo za napadeným letadlem, ještě jedno letadlo. Toto letadlo bude, mít na své palubě, vysílač falešného GPS. A napadený letoun, konkrétně, navigační systémy, začnou informace, přebírat od toho nejsilnějšího zdroje signálu, čili od falešného zdroje GPS. Pokud se toto lidem, kteří mají tento úmysl, povede, tak je napadené letadlo v koncích, protože od doby, kdy vysílač v letadle, začal přijímat falešné signály, si mohou „hackeři,“ navádět letadlo kam se jim jen zachce a piloti to ani nezjistí. Tento únos se mohl odehrát i v případě letu MH-370. Kdy piloti letěli ještě navíc v noci a v 10 kilometrech, tudíž krom hvězd a měsíce, nemohli nic vidět, pokud vezmeme v potaz i to, že mohlo být špatné počasí, piloti neviděli skutečně vůbec nic. To samé se děje i ve dne, piloti také nevidí úplně dokonale, zvlášť když prší apod…, tak to piloti nevidí vůbec. Proto když se letadla někdo zmocní a udělá byť jen minimální odchylku, tak piloti, přes špatné počasí a přes 10 kilometrovou výšku, odchylku, prostě nemají šanci poznat.

Zdroj: Freeglobe

Prosím ohodnoťte tento článek

Mohlo by vás zajímat:

Pošlete tento článek dál, pokud se Vám líbí :o)
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on Tumblr

Komentovat pomocí Facebooku

Komentářů

Filip Melichar

Jmenuji se Filip Melichar bydlím v Praze, též v Praze studuji, střední školu a od konce roku 2013, konkrétně od 27. prosince, vydávám Bloumatele. S psaním a vydáváním článku jsem začal z důvodu, velké touhy, sdělit lidem informace a dozvědět se něco o dnešním světě. Krom těchto důvodu mě do psaní tlačí i chuť komentovat.

Napsat komentář